Nr. 1168 din 20.09.2011 NOTĂ DE SERVICIU
Conform Notei privind evaluarea iniţială, calendarul de susţinere a acestor teste este următorul:
ZIUA | DATA | ORA | DISCIPLINA 1 | CLASELE | ORA | DISCIPLINA 2 | CLASELE | ORA | DISCIPLINA 3 | CLASELE |
LUNI | 26.09.2011 | 8,00-9,00 | LB.ROM. | II-IV | 14,00-14,50 | C.C. | VII,VIII | 15,00-15,50 | RELIGIE | V-VIII |
13,00-13,50 | V-VIII | |||||||||
MARŢI | 27.09.2011 | 8,00-9,00 | MATE. | II-IV | 14,00-14,50 | BIOL. | ||||
13,00-13,50 | V-VIII | |||||||||
MIERCURI | 28.09.2011 | 8,00-9,00 | DEZVOLTARE | I | 14,00-14,50 | CHIM. | ||||
ŞTIINŢE | III, IV | |||||||||
13,00-13,50 | LB.ENGL. | V-VIII | ||||||||
JOI | 29.09.2011 | 13,00-13,50 | LB.FRANC. | VII-VIII | 14,00-14,50 | FIZICA | ||||
VINERI | 30.09.2011 | 12,00-12,50 | GEOGRAFIE | V-VIII | 13,00-13,50 | ISTORIE |
Testele se susţin în acelşi timp la toate clasele, administrate de către profesorul care are oră la acea clasă la acea oră. Subiectele se elaborează de către toţi profesorii din catedră care vor propune, fiecare, o variantă completă, conform modelelor propuse de MECTS la adresa http://subiecte.edu.ro/2012/testeinitiale/gimnazial/
Directorul adjunct al şcolii va asigura elaborarea testului unic ales din cele propuse , şi se vor multiplica subiectele pe hartie la copiatorul şcolii. Pentru o bună organizare, fiecare clasă va aduce un top de hârtie de copiator până vineri, la secretariat.
Nivel de învăţământ | Tipul evaluării | Discipline |
Primar | Clasa I | Dezvoltarea fizică, socio-emoţională a limbajului şi comunicării, precum şi dezvoltarea capacităţilor şi a atitudinilor în învăţare, asigurând totodată punţile către dezvoltarea celor 8 competenţe cheie |
Clasa a II-a | Limba şi literatura română, Matematică | |
Clasele III şi IV | Limba şi literatura română, Matematică, Ştiinţe | |
Gimnazial | Clasele V şi VI | Limba şi literatura română, Matematică, Limba modernă I, Fizică, Biologie |
Clasele VII, VIII | Limba şi literatura română, Matematică, Limba modernă, Fizică, Chimie, Biologie, Discipline socio-umane/Cultura Civică |
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu